VEELGESTELDE VRAGEN

  1. Wat te doen bij annulering concert of een andere onvoorziene omstandigheid als overmacht?
    Het kan zijn dat er door overmacht, zoals bijvoorbeeld bij een noodverordening, nationale ramp of ziekte, geen evenementen kunnen plaatsvinden. Wij zullen er alles aan doen om het geplande evenement te verplaatsen naar een later tijdstip. Gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum.
  2. Waar kan ik tickets kopen?
    Tickets kunnen gekocht worden via deze site.
  3. Hoe maak ik een account aan?
    Klik op de ticketlink op de website. Geef aan hoeveel kaarten je wilt kopen en klik op: “plaats bestelling”, vervolgens krijg je de optie: “plaats bestelling”. Je kunt daarna een account aanmaken via “nieuwe bezoeker” of door op de Facebook loginknop te drukken.
  4. Ik heb geen tickets ontvangen/ ik ben mijn tickets kwijt!
    Je kunt je kaarten opvragen via de volgende link: https://stager.nl/nl/tickets-kwijt/.
  5. Ik kan mijn tickets niet printen. Wat nu?
    Geen nood, tickets kunnen ook worden gescand vanaf de mobiele telefoon. Liever zelfs, want dat is beter voor het milieu.
  6. Hoe kan ik aan tickets komen bij een uitverkocht programma?
    Helaas kunnen er geen kaarten meer worden gekocht wanneer een programma is uitverkocht.
  7. Ik heb tickets, maar nu gaan we toch niet. Wat nu?
    Het is helaas niet mogelijk om de tickets bij ons te retourneren. Uiteraard kun je zelf proberen om de kaarten door te verkopen, wij zijn hier niet verantwoordelijk voor.
  8. Wat zijn servicekosten?
    Sevicekosten, oftewel de ‘fee’, zijn kosten die ons in staat stellen het ticketingsysteem en het betalingsverkeer te bekostigen. Op dit moment bedragen deze kosten 1,80 euro per ticket. Deze zitten in de entree verwerkt.
  9. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Via de ticketpagina kun je een nieuw wachtwoord aanvragen door op “wachtwoord vergeten te klikken” via https://flux.stager.nl/web/tickets/login.
  10. Ik wil mijn account gegevens aanpassen. Hoe moet dat?
    Stuur een mail of app naar info@podiumdeflux.nl en wij passen deze voor je aan.
  1. Kan ik in de buurt parkeren?
    Je kan bij ons gratis voor de deur parkeren.

  2. Is er een fietsenstalling aanwezig?
    Er staan een aantal onoverdekte, onbeveiligde fietsenrekken in de buurt van de ingang.

  3. Zijn evenementen bij De Flux rolstoel toegankelijk?
    Alle evenementen van Podium de Flux zijn toegankelijk met een rolstoel. Er zijn invalidetoiletten aanwezig op de locatie.

  1. Een evenement is afgelast of verplaats. Wat moet ik doen?
    De kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Mocht het zo zijn dat een optreden wordt afgezegd dan krijgen alle kaartkopers een mail met instructies.

  2.  

  1. Hoe betaal ik in De Flux?
    Wij zijn een pin-only poppodium. Dat betekent dat er overal gepint kan worden. Zowel contactloos als met pincode.

  2. Wat is het toegangsbeleid van Flux?
    Iedereen die een kaartje heeft gekocht mag in principe naar binnen. Uitzondering hierop is dat je aantoonbaar onder invloed bent van drank of drugs.

  3. Geldt er een minimumleeftijd?
    Bij Podium de Flux geld geen leeftijdslimiet. Tenzij anders is aangegeven op de website.

  4. Zijn er zitplaatsen?
    Er zijn standaard geen zitplaatsen met uitzondering van de Songbird Sunday en (half) seated evenementen. Mocht het zo zijn dat je moeilijk ter been bent dan kun je een stoel reserveren via info@podiumdeflux.nl.

  5. Is er een rokersruimte?
    Bij Podium de Flux is geen rokersruimte aanwezig. Iedereen kan buiten op 5 meter afstand van de ingang roken.

  6. Is er een garderobe?
    Bij de ingang staan kluisjes, deze kosten €1,-. Je kan bij de entreekassa ook kluismuntjes pinnen.

  7. Heb ik oordoppen nodig?
    We raden altijd aan om deze mee te nemen. Mocht je ze niet hebben of toch vergeten zijn, geen ramp, ze zijn verkrijgbaar bij de bar.

  8. Heb ik een lidmaatschap nodig?
    Zeker niet! We mogen dan wel naast Amsterdam liggen, we zitten nog altijd lekker in de Zaanstreek.

  9. Wat is het alcoholbeleid van Flux?
    Het is bij Podium de Flux verboden om alcohol te nuttigen als je jonger bent dan 18 jaar. Bij jongerenevenementen moet iedereen jonger dan 18 jaar een blaastest doen om binnen te mogen komen. Iedereen die ouder is dan 18 zal een polsbandje krijgen waarmee ze alcohol kunnen kopen aan de bar. Bij overige evenementen zal bij de bar aan iedereen onder de 25 om legitimatie gevraagd worden voor de aankoop van alcohol.

  1.  
  1. Ziet er leuk uit voor een feestje, kan ik de zaal huren?
    Helaas is de zaal niet te huur voor besloten evenementen.
  2. Hoe gaat De Flux om met mijn privacy?
    Wij hebben zeker een beleid omtrent privacy. Hiervoor verwijzen we je graag door naar onze privacyverklaring.
  3. Ik ben iets kwijtgeraakt. Wat nu?
    Dat kan gebeuren. Alle gevonden voorwerpen worden aan het einde van de avond bewaard in ons productiekantoor. Je kan hiervoor het beste een mailtje sturen met een omschrijving van het verloren voorwerp, naar info@podiumdeflux.nl. Dan kunnen wij kijken of het er tussen ligt.
  4. Ik heb een klacht of een compliment.
    Op de avond zelf kan je het beste bij ons personeel terecht. Die zullen je doorverwijzen naar de avondcoördinator. Voelt dat toch niet fijn, dan kan je altijd even bellen naar 075-6126333 of mailen naar info@podiumdeflux.nl.
  5. Ik wil graag op dat mooie podium staan met wie moet ik contact opnemen?
    Leuk! Dan zien we graag je info, contactgegevens en materiaal via de mail. Dit mag naar programmering@podiumdeflux.nl. Je krijgt altijd een reactie, dit kan echter wel een tijdje duren (aangezien wij veel aanbod ontvangen).
  6. Kan ik bij jullie komen werken?
    Dat kan zeker! Wij zijn altijd opzoek naar extra handjes en gezelligheid! Wil je vrijwilliger worden of stage bij ons komen lopen? Kijk dan voor meer informatie op deze pagina. Wanneer er vacatures beschikbaar zijn, kan je op deze pagina terecht.

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat kan ik doen?

Bij vragen kan je altijd bij ons terecht via info@podiumdeflux.nl. Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

X